3 Points ...
Thursday, October 27, 2005
ایووووووووول!!!!.....
چه می کنه این ایرج قادری!...نمی دونم شاهکار قادری-اکواریوم- رو دیدین یا نچ ولی توصیه ی من اینه که حتی برای وقت تلف کردن هم مثل من خودتون رو علاف نکنین!...
من هر دفعه پشت دستمو داغ می کنم که بی خیال فیلم ایرانی بشم ولی از فرط بیکاری نمیشه!...از طرف دیگه بالاخره باید یه موضوعی هم واسه ی این خراب شده پیدا کرد دیگه!!!...
این ایرج مثل اینکه ادم بشو نیست! منو یاد کیمیایی میندازه! اونم دقیقا همین وضعیت رو داره و ادم بشو نیست! هر دو تاشون رو جون به جون هم بکنین باز هم بی خیال این فیلمهای قبل انقلاب-میدون انقلاب رو نمی گم!- نمی شن!...قصه ی این فیلم رو نمی گم که اگه یه وقت با ذوق رفتین ببینین حالتون گرفته نشه! در همین حد بدونین که هر 5 دقیقه صدای سوت و کف و ایول ملت تو گوش من بود!..من که موندم تا چقدر ملت ما هنر دوستن و تا چه حد به جاها و چیزهایی که بوی هنر میده علاقه دارن!!!...این وسط یه چند تا چیز برام جالب بود:
مهناز افشار با اون لباس مسخره ش انصافا اخرش بود! من موندم که اینو اگه خود افشار توی فستیوال فشن ارایه کنه بقیه چه عکس العملی از خودشون نشون می دن!...ایرج نوذری هم که عشق هند کشتدش! کم مونده یه خال هندی هم بذاره وسط ابروهاش و یه نموره هم حرکات موزون انجام بده!...از اینجا نتیجه می گیریم که هر چی ایرجه خل و چله!...
تو فیلمهای قبل انقلاب کافه رفتن و عرق خوردن و تریپ مست بازی اصلا خوراک بوده ولی الان چه کار میشه کرد!؟...ناراحت نباشین ایرج فکر همه جاشو کرده!...بروبچ رو برده ترکیه تا هم یه حالی ببرن ,هم اینکه نیما فلاح راحت بتون مست کنه,هم خدای نکرده یه زن بی حجاب تو فیلم بولینگ بازی کنه(!!!) و هم اینکه مهناز افشار بزنه تو تریپ فشن!...انصافا جای
Fashion.Tv
خالی بود که یه مصاحبه با این بنده خدا بکنه تا ما هم یه حال معنوی ببریم!!!...
بنابراین همونطوریکه می بینین خیلی فیلم توپیه! از دست ندینش که موجب یک عمر نخندیدنه!!!

Labels:

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam
varede site Brave besho , boro too linkestan , be virayeshe TANZIMATE AVALIE boro , onja ke gofte ARZE GHALEB (ke 100 % ) hastesh , bokonesh 50% ta link ha sare jaye khodesh gharar begire o paeen nayad ... va ba@d dogme virayesh ro ke paeen in safhe ast bezan ... linkha khob be khob dorost mishe o be in ke code ro jaygozine codi ke too ghalebet gozashti niazi nadare .. movafagh bashi va mehraban !

Blogger . said...
سلام. ميشه آدرس اون وب سايت رسمي تجارت فدرال آمريكا رو كه ميگي گلد كوئست و اينا رو غير قانوني كرده بدي؟؟ چون من فكر ميكنم كه اونجا ها هم داره كار ميشه. مثلا خود شركت ارايشي ام ويز داره كار ميكنه اونجا.