3 Points ...
Thursday, November 03, 2005
Virtual life!...
زندگی خیلی جالب شده!...این چند وقت همه چیز برای من مجازی شده! از خواب و کوفت و زهرمار بگیر تا نفس کشیدن!...خودمم موندم که واقعا این چه وضعیه ولی درست بشو نیست که نیست...فعلا یک هفته از زندگی عقبم و اینقدر شلوغ پلوغم که واقعا قاطی کردم...برای من عقب موندگی از زندگی فقط 1 هفته ست که دارم کمکم کم ترش می کنم ولی دلم به حال اونهایی که یه عمر عقبن می سوزه...شاید اینهم از فواید زندگی مجازیه!...شاید هم اصلا مجازی زنده ام,نمی دونم ولی اگه بخوام مجازی بمیرم چطور؟...خیلی از مسایل هست که فعلا مغز و روحمو ازار میده...ولی وقت برای اینکار ندارم...وقت برای بلاگم,اتو کردن لباسم,خوابیدن و کوفت و زهرمار ندارم...واقعا قاطی کردما!...با این وضع خودتون رو تصور کنین که توی یه هوای ابری دارین این اراجیف رو به خورد ملت میدین!...خیلی خنده داره ولی همین الان به یه چیز دیگه ای پی بردم:آسمون هم مجازی شده!...

Labels: