3 Points ...
Wednesday, August 23, 2006
چقدر حقیریم ما...
از همون روز اول که به دنيا می آييم دلمون خوشه...
دلمون خوشه که مادری داريم که شيرمان می دهد
دلمون خوشه که پدری داريم که می تونيم با موهای صورتش بازی کنيم
دلمون خوشه که همه گوسفند ها و گاو ها و مرغ ها برای شکم ما آفريده شدن
دلمون به اين خوش می شه که زمين زير پای ماست و آسمان هم ,
دلمون به قيافه خودمون توی آينه خوش می شه
دلمون خوش می شه به اينکه توی جيبمون يک دسته اسکناس داريم
دلمون به لباس نويی خوش می شه و به اصلاح سر و صورتی ذوق می کنيم
يا وقتی که جشن تولدی برامون می گيرن
يا زمانی که شاگرد اول می شیم
دلمون ساده خوش می شه به يک شاخه گل يا هديه ای که می گيريم
يا به حرف های قشنگی که می شنويم
دلمون به تمام دروغ ها و راست ها خوش می شه


دلمون خوشه که می نويسيم و ديگران می خوانند و عده ای می گويند , آه چه زيبا
و بعضی اشک می ريزند و بعضی می خندند...


به اينکه کسی برامون دل بسوزونه يا کسی عاشقمون بشه
با شاخه گلی دل می بنديم و با جمله ای دل می کنيم
و دلمون به این خوشه که دل یکی دیگه با ما می تپه...
دلمون خوشه به شب های دو نفری و نفس های نزديک
دلمون خوش می شه به برآوردن خواهشی و چشيدن لذتی
و وقتی چيزی مطابق ميل ما نبود
چقدر راحت لگد می زنيم و چه ساده می شکنيم همه چيز را
.......

بزرگ و بزرگتر میشیم
دلمون خوش می شه به اينکه دور و برمون پر می شه از بچه ها
دلمون به تعريف خاطره ها خوش می شه و دادن عيدی
دلمون به اينکه دکتر می گه قلبت مشکلی نداره ذوق می کنه
و اينکه می تونيم فوتبال تماشا کنيم و قرص نيتروگليسيرين بخوريم
دلمون به خواب های طولانی و بيداری های کوتاه خوش است
و زمان می گذره...



حالا دلمون خوش می شه به گريه ای و فاتحه ای
به اينکه کسی برامون خيرات بده و کسی و به يادمون اشک بريزه
ذوق می کنيم که کسی اسممون رو بگه
و يا رهگذری سنگ قبرمون رو بخونه
و فصل ها می گذره...


آره...ما آدم ها چه راحت دلمون خوش می شه
مثل کودکانی که هنوز نمی فهمن ولی ادای آدم بزرگها رو در میارن
ما اشرف مخلوقات عالم هستيم و چقدر خوش به حالمان می شود
ما خيلی خوبيم ما توپ توپیم... !



آه...فکر می کنم که بسه دیگه.حالا راحت تر میشه زندگی کرد...

Labels:

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
zud pas ma khar mishim adama. alaki delemun o hkosh mikonim

Anonymous Anonymous said...
سلام
لینک من را درج کرده اید
من هم متقابلاً اضافه کردم
موفق باشید

Anonymous Anonymous said...
سلام
لینک من را درج کرده اید
من هم متقابلاً اضافه کردم
موفق باشید