3 Points ...
Sunday, September 03, 2006
از اون بالا, هواپیما با سقوط می آیه !

من همینجا به ملت همیشه در صحنه و انقلابی و از جان گذشته ایران که هر سال مثل گوسفند, تو سوانح هوایی ناشی از خطای شوفر طیاره می میرن , و باز هم آدم بشو نیستن و دوباره به حالت جان بر کف سوار این ابو طیاره ها میشن, تبریک و تهنیت عرض می کنم. البته فقط و فقط به خاطر اینکه آدم بشو نیستن و سرشون درد می کنه واسه شهید شدن به صورت آسمونی!...

با اینهمه خودم هم چند وقت دیگه باید با یکی ازین ابو طیاره ها بپرم...خوبی و خوبی -بدی ندیدین خوب !!!- از من دیدین حلال کنین...اسم بلاگم رو هم بزارین شهید بلاگر!...راستی شاید تو بهشت اینترنت دی.اس.ال گیر بیاد ,احتمالا فیلتر نداره, آخ جون اورکات ما داریم می آییم !!!...
کاریکاتور از علیرضا ذاکری-

Labels:

5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آقاي دوربيني رو مي‌شناسيد؟ وقتي دوربين مي‌بينه خود به خود شارژ مي‌شه. مي‌گه به دوربين يه سمپاتي خاص دارم. اسم منم بايد بذارن كوروش لينكي! باور كنيد لذت‌بخش ترين كار دنيا تبادل لينكه. مي‌خوايد امتحان كنيد...
راستي، فكر نكنيد ما خدمت شما ارادت نداريم يا نمي‌خوانيمتان. نه خير! ما مدتهاست از خوانندگان شماييم. نشانه‌‌اش بي‌خبري و بي‌سروصدايي‌مان است. شايد برايتان عجيب باشد بعد از اين همه مدت كامنت گذاشتن... حق داريد. ولي خوب اين كامنت به افتخار يك ساله شدن وبلاگم بود!! متشكرم

Anonymous Anonymous said...
سلام
اول از همه این فیض شهادت اجباری که نصیب ملت ایران شده رو به فال نیک می گیریم. واقعاً مایه تاسفه که با پاهای خودمون سوار ارابه مرگ می شیم
چون وقتی سوار شدی دیگه به زمین برگشتنت با خداست.
امیدوارم همه مسافر سفرشون بی خطر باشه
شما هم همچنین سلامت بری و برگردی
از بابت لینک هم ممنونم.
من نیز لینک شما رو اضافه کردم.
علی یارت و موفق باشی.

Anonymous Anonymous said...
سلام و تشکر از بابت لطفی که داشتین. من هم لینک شما رو اضافه خواهم کرد. این کاریکاتور خیلی بامزه بود.

Anonymous Anonymous said...
سلام
فکر کردید سفر با اتوموبیل خیلی امن تره؟
نخیر عزیز،سفر هوایی هر چی باشه از سالی 25000تصادف منجر به مرگ بهتره

Anonymous Anonymous said...
از لطف شما ممنونم كه كاريكاتور و وبلاگم را لينك فرموديد. وب تون قوي و دوست داشتني است. ادب حكم ميكند من هم لينك شما را درج كنم. در پناه حق ... عليرضا ذاكري