3 Points ...
Tuesday, September 12, 2006
یه بازارچه ی خیریه برای کودکان بی سرپرست...
چند وقت دیگه ماه مهر سر میرسه...این وسط خیلی از بچه ها هستن که به خاطر محرومیت از کمترین وسایل آموزشی و رفاهی از تحصیل محروم میشن...بچه هایی که اگه بیشتر بهشون بها داده بشه شاید در اینده ای نزدیک باعث رشد بیشتر کشورمون بشن...همونطور که می دونین ماه رمضان هم داره میاد و اصولا تو این ماه مردم بیشتر از قبل به فکر کمک به همدیگه می افتن.نمی خوام اشکتون رو در بیارم,فقط خواستم ازین فرصت استفاده کنم و یه یاداوری کوچیک بکنم.

با خبر شدم که بنیاد خیریه ای به اسم -بنیاد زینب کبری- با هدف کمک به بچه های بی سرپرست در اوایل مهر ماه,بازار فصلی ای رو ترتیب داده. تا جاییکه من می دونم توی این بازار قراره که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و وسایل و لوازم خانگی, لباس, شیرینی, ترشیجات و انواع چیزهای دیگه و از جمله مایحتاجهای مختلف رو ارایه کنن...

این بنیاد بسیار فعاله و در زلزله ی بم و قاینات هم به بچه های بی سرپرست کمک زیادی کرده,ضمن اینکه در بخش فرهنگی خودش تونسته 350 تا از بچه هاش رو به لیسانس,فوق لیسانس و حتی دکترا برسونه...

سایت این بنیاد اینه. یه نگاهی بندازین...

سعی می کنم که خودم هم تو این برنامه باشم ولی حیف که ثبت نام این دانشگاه لعنتی م نمی ذاره...یادتون نره که بیاین,یا حداقل اگه نمیاین لینکش رو بذارین. می بینمتون.


راستی آدرس این بازار: انتهای پاسداران-اقدسیه-کوی ناز- پ 9

تاریخ افتتاحیه این بازارچه ی خیریه:
چهارشنبه 29 شهریور از ساعت 17 تا 22
پنجشنبه 30 شهریور از ساعت 11 تا 22
جمعه 31 شهریور از ساعت 11 تا 22

تلفن:22283361 و 22801280

Labels:

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
همیشه دوست داشته م کار خیر بکنم اما یا فرصت نبوده و یا اینکه درست نیست اینطوری بگم اما از جو انجمن های خیریه دل خوشی ندارم!

خوب وقتی هیچ کس به فکر ما نیست بهتره خودمون به هم کمک کنیم امیدوارم دوستان شرکت کنند من هم تو شهر خودم سعی میکنم کمک کنم

خوب وقتی هیچ کس به فکر ما نیست بهتره خودمون به هم کمک کنیم امیدوارم دوستان شرکت کنند من هم تو شهر خودم سعی میکنم کمک کنم

Anonymous Anonymous said...
ممنونم ار لطفت