3 Points ...
Monday, September 04, 2006
جملات نغز,در پشت کامیونها !
پشت ماشینها تو ایران, چیزهای فوق العاده ای نوشته میشه که شاید فقط و فقط منحصر به کشور خودمون باشه!...لااقل من جای دیگه ندیدم. یه جور حس نوستالژیک خاصی داره. از وقتیکه بچه بودم تا حالا, همیشه این نوشته ها منو جذب می کرد...
بعضی ازین جمله ها اینقدر نغز و پر معنی ان که آدم به فکر باز صاحب ماشین حسودیش میشه و تا چند ساعت گیجه و داره فکر میکنه...
فکر کنم بعضی وقتها تو زندگی , بهتره که به همه چیز یه جور دیگه نگاه کنیم یا حداقل اینکه به همه چیز دقت کنیم, حتی به یه نوشته پشت یه کامیون خاکی!...

این جمله ها رو این چند روز پشت ماشینها دیدم. خیلی باحالن ! :




1- به حرمت اشک مادر توبه کردم

2- دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم / طوطی صفتی طاقت اسرار نداری

3- بوق نزن شاگردم خوابه

4- بی تو هرگز............باتوعمرا

5- از عشق تو لیلی...........رفتم زیر تریلی

6- اگه می تونی این تابلو رو بخونی یعنی فاصلت خیلی کمه فاصله رو رعایت کن( اینو پشت یه تریلی دیدم )

7- دنبالم نیا اسیر می شی

8- گشتم نبود ............نگرد نیست

9- سر پایینی برنده, سر بالایی شرمنده

10- اشکالی نداره منم یه روز بزرگ می شم (پشته یه مینی بوس بود)

11- غصه نخور جوجه خاور................بزرگ می شی بنز تک می شی

12- رادیات عشق من از بهر تو آمد به جوش.............گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم

13- قربان وجودت که وجودم ز وجود تو به وجود امد

14- منمشتعلعشقعلیمچهکنم - من مشتعل عشق علی ام چه کنم

Labels:

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
به نظر من بايد هميشه تو زندگي به همه چيز جور ديگه نگاه كنيم !

Anonymous Anonymous said...
آره جانم! اگر خواستي سفارش بده برات اشنو بخرم
http://beezar.blogfa.com/post-83.aspx

Anonymous Anonymous said...
شماره 6 و 13 با مزه اند. 8 هم همینطور!

Anonymous Anonymous said...
سلام
آقا خیلی مطلب ردیفی بود
این رو یادت رفت
ای کاش زندگی دنده عقب داشت